La Marca-país. Reflexiones sobre la obsesión por rentabilizar la cultura
En el panorama actual de globalización de la economía, la cultura también empiza a ser un producto de comercialización global. Dentro del escenario de competitividad internacional, los países han decidido crear estrategias denominadas Marca-país con el fin de ofrecer sus productos nacionales como el...
Saved in:
Main Author: | Víctor Vélez |
---|---|
Format: | article |
Language: | EN ES |
Published: |
Universitat Autònoma de Barcelona
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | https://doaj.org/article/871a9c87eb9c4adfa565bacdfd377da3 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Brasil: da identidade à marca
by: Maria Celeste Mira
Published: (2014) -
Atrapados en la marca-país
by: Saens, Rodrigo, et al.
Published: (2014) -
University Spaces as Agents of National Belonging: Analysing the Visual Culture of Public Universities’ Campuses in India and Pakistan
by: Laraib Niaz, et al.
Published: (2021) -
Reenvisioning Russian Propaganda: Media Decentralization and the Use of Social Networks as a Means to Government Continuity
by: Hodgson Jayden
Published: (2021) -
European Union Nation Branding through Humanitarian and Developmental Initiatives - Focus on EU Aid Volunteers
by: Biljana Popovska, et al.
Published: (2019)