Embodied and Embedded Theory in Practice: The Student-Owned Learning-Engagement (SOLE) Model
The demands on academic staff in all sectors to adopt best ODL practices to create effective and efficient models of learning in the face of increasing external pressures show no signs of abating. The massification of higher education, diversified access, and pressures to meet institutional visions...
Guardado en:
Autor principal: | Simon Atkinson |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
Athabasca University Press
2011
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/8d5d590099ba48139d039d00a3471312 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Embodied and embedded theory in practice: The student-owned learning-engagement (SOLE) model
por: Simon Paul Atkinson
Publicado: (2011) -
Improving the Effectiveness of New Construction Management Philosophies using the Integral Theory
por: PAVEZ,I, et al.
Publicado: (2010) -
Assessing the impacts of implementing lean construction
por: Alarcón,Luis F, et al.
Publicado: (2008) -
Principales requerimientos de una herramienta TI basada en last planner® system
por: M.J.,Cortés, et al.
Publicado: (2020) -
Integración entre el sistema last planner y el sistema de gestión de calidad aplicados en el sector de la construcción civil.
por: Díaz,L., et al.
Publicado: (2019)