Cine, política y (post)estado. La libertad de Lisandro Alonso
This paper analyzes La libertad (Freedom) (2001) by Lisandro Alonso, perhaps one of the most radical Argentine filmmakers within the so-called New Argentine Cinema “movement.” By giving the working body a central place in the image itself, this film exposes the precarization of the labor conditions...
Guardado en:
Autor principal: | Laura M. Martins |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN FR PT |
Publicado: |
Centre de Recherches sur les Mondes Américains
2010
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/90ef7889991d4aab88615e96a2e38798 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Néolibéralisme et Décentralisation dans les Etats Fédéraux
por: Andrew Ives
Publicado: (2008) -
Passando o bastão : a nova geração de liberais brasileiros
por: Camila Rocha
Publicado: (2017) -
Post-conflit guatémaltèque et planification familiale médicalisée des femmes indigènes
por: Anaïs Garcia
Publicado: (2015) -
Ezequiel Gallo, Vida, libertad, propiedad: Reflexiones en torno al liberalismo clásico y la historia, Buenos Aires, Eduntref, 2008, 243 p.
por: Julián Arroyo
Publicado: (2012) -
Ivan Jaksic y Eduardo Posada Carbó (ed.), Liberalismo y poder. Latinoamérica en el siglo XIX, Santiago de Chile, Fondo de Cultura Económica, 2011, 340 p.
por: Inés Quintero
Publicado: (2012)