Perbedaan Persepsi Mahasiswa Terhadap Kompetensi Preceptor Klinik Dan Preceptor Akademik pada Stase Keperawatan Dasar Profesi (KDP) Program Studi Ners Stikes Guna Bangsa Yogyakarta
Background: Clinical practice in nursing is an opportunity for all students to translate theoretical knowledge into actual action. In the clinic environment, students jwill be motivated by the suitability of competencies carried out through active participation in clinical learning, while thinking,...
Guardado en:
Autor principal: | Widuri Widuri |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | ID |
Publicado: |
LPPM STIKES Guna Bangsa Yogyakarta
2019
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/9223b0744973402a87e2cd3521140b9b |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Development and Evaluation of a Preceptor Education Program Based on the One-Minute Preceptor Model: Participatory Action Research
por: Hye Won Jeong, et al.
Publicado: (2021) -
Influencia alemana en la reforma de las Escuelas Normales de Preceptores y Preceptoras en el centro sur de Chile, 1883-19201
por: Juan Mansilla Sepúlveda
Publicado: (2018) -
Evaluasi Diri Perilaku Profesional di Institutsi Sekolah Tinggi Ilmu Kesehatan Guna Bangsa Yogyakarta
por: Widuri Widuri, et al.
Publicado: (2014) -
Outpatient Teaching and Feedback Skills Workshop for Resident Physicians
por: John Ryan Hayes, et al.
Publicado: (2020) -
PENGEMBANGAN MODEL PEMBELAJARAN KLINIK EXPERIENTIAL TERHADAP CAPAIAN PEMBELAJARAN PEMBELAJARAN KLINIK KEPERAWATAN GAWAT DARURAT MAHASISWA NERS
por: Arif Helmi Setiawan, et al.
Publicado: (2018)