Affective Aspects in Jurisprudence Based Online Learning Minister of Religion Decree 183 of 2019
Online learning during a pandemic tends to overlook the affective aspects which are very important in the 2013 Curriculum. In line with the implementation of KMA 183 2019 in the 2020/2021 school year, jurisprudence learning in madrasas must also adjust. This paper aims to suggest ways of applying th...
Guardado en:
Autores principales: | Mohamad Erihadiana, Cecep Hilmi Nurdin |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | ID |
Publicado: |
Institut Agama Islam Negeri (IAIN) Curup
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/941ce1da4293436b9dc06587ed0fb9d1 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Problematika Peran MGMP dalam Implementasi KMA 183 dan KMA 184 Tahun 2019
por: Elfa Tsuroyya
Publicado: (2021) -
Evaluation of an Online 360° Virtual Reality World Heritage Site During COVID-19
por: Ren Wei, et al.
Publicado: (2021) -
Relationship between higher education teachers’ affect and their psychological adjustment to online teaching during the COVID-19 pandemic: an application of latent profile analysis
por: Weixing Zou, et al.
Publicado: (2021) -
Por qué los empleados no hacen lo que se supone que deberían hacer y qué hacer para corregir eso
por: Fournies, Ferdinand
Publicado: (1997) -
Una introducción a la planificación de los recursos humanos en países en desarrollo
por: Uthoff, Andras