Crítica al uso de la memoria como recurso de aprendizaje durante el siglo XIX en Chile

Tüfa chi chijka zugu mew ta kintuge- ay chumgechi ta mufüke xipantu amule- chi siglo XIX mew güxamyegey ta chem kimeltun pünegey kimeltuam ta che Chile mew, güxamyegey ta fey chi kimeltun re rulpakelu zugu, küzawtuniegefuy ta re logkontukual ka wüñofeypial kiñeke hemül ka kiñeke fey pin müten. Fey m...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Jesús Lara Coronado
Formato: article
Lenguaje:ES
Publicado: Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia 2019
Materias:
L
Acceso en línea:https://doaj.org/article/a1f92c8d22bb4287a7ed657111b5a841
Etiquetas: Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
Descripción
Sumario:Tüfa chi chijka zugu mew ta kintuge- ay chumgechi ta mufüke xipantu amule- chi siglo XIX mew güxamyegey ta chem kimeltun pünegey kimeltuam ta che Chile mew, güxamyegey ta fey chi kimeltun re rulpakelu zugu, küzawtuniegefuy ta re logkontukual ka wüñofeypial kiñeke hemül ka kiñeke fey pin müten. Fey mew ta malügey kiñeke kuyfi chijka zugu xipalu fey chi ke xipantu femgechi ta azkintu- gey chemke zugu xipay fey mew chem pi ta che clericales ñi pepilkan ñi kimeltun, welu ka chem zugu mülefuy ta ñi feypi- geal ñi zoy kaletuafel ta kimeltun fey chi ke xipantu mew. Femgechi ta tüfa chi chijka küzaw kejuay ñi pegelael chumgechi ta kuyfi zewma siglo XIX mew inaniegey ñi wüñoelgetuael ta kimeltun-azümün azkintunielu ta pu chijkatufe ñi pepi- luwael egün.