Crítica al uso de la memoria como recurso de aprendizaje durante el siglo XIX en Chile
Tüfa chi chijka zugu mew ta kintuge- ay chumgechi ta mufüke xipantu amule- chi siglo XIX mew güxamyegey ta chem kimeltun pünegey kimeltuam ta che Chile mew, güxamyegey ta fey chi kimeltun re rulpakelu zugu, küzawtuniegefuy ta re logkontukual ka wüñofeypial kiñeke hemül ka kiñeke fey pin müten. Fey m...
Guardado en:
Autor principal: | |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | ES |
Publicado: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/a1f92c8d22bb4287a7ed657111b5a841 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Sea el primero en dejar un comentario!