Social responsibility and transparency in the Web: an analysis applied to Spanish agro-food cooperatives
The values and principles of Corporate Social Responsibility (CSR) have been applied by Cooperative societies since their origins. Given the link of CSR with cooperative culture principles and information spreading, the aim of this paper is to analyze the relationship between social responsibility,...
Guardado en:
Autores principales: | Ricardo Muñoz Pasadas, Pilar Tirado Valencia |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN ES |
Publicado: |
AECOOP Escuela de Estudios Cooperativos
2014
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/a3918852bec2407780bb6c1e58923c0a |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Transparencia, gobierno corporativo y participación: claves para la implantación de un código de conducto en empresas de economía social
por: Joaquín Longinos Marín Rives, et al.
Publicado: (2012) -
Agri-food cooperatives integration processes. From the norm to the reality. Special reference to the Law 12/2013 to promote the cooperative integration
por: Elena Meliá Martí, et al.
Publicado: (2018) -
Social disclosures in cooperatives evolution and present situation
por: Francisca Castilla Polo, et al.
Publicado: (2014) -
Responsabilidad social empresarial en Chile: Informe de mesas de trabajo /
Publicado: (2000) -
Seminario Internacional Responsabilidad Social Empresarial: ¿Hacer o Parecer? Ponencias y presentaciones /
Publicado: (2001)