The utilization of simulated patients for teaching and learning in the pharmacy curriculum: exploring pharmacy students’ and recent alumni’s perceptions using mixed-methods approach
Abstract Background The use of simulated patients (SPs) is considered a significant resource for teaching and assessing clinical and communication skills in health professional education. We conducted this study to explore pharmacy students’ perspective towards the utilization of SPs in Qatar and to...
Guardado en:
Autores principales: | Hager ElGeed, Maguy Saffouh El Hajj, Raja Ali, Ahmed Awaisu |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
BMC
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/a4640c130a1f4d4da3a590a53d7790c1 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Saberes e incertidumbres sobre el currículum /
Publicado: (2010) -
Professional task-based curriculum development for distance education practitioners at master’s level: A design-based research
por: Xiaoying Feng, et al.
Publicado: (2015) -
Diseño, desarrollo e innovación del currículum /
Publicado: (2012) -
Formación científica en el pregrado de medicina en Chile: ¿dónde estamos? y ¿hacia dónde vamos?
por: Garrido C.,Francisco, et al.
Publicado: (2020) -
Autoevaluación de habilidades clínicas básicas en médicos recién egresados de la Facultad de Medicina, Universidad de Chile
por: Millán K,Teresa, et al.
Publicado: (2007)