Qualificació en l’ús docent de la pissarra digital interactiva: desenvolupament d’una rúbrica per avaluar mestres
Aquest treball tracta de respondre la necessitat de poder avaluar les habilitats docents en l’ús de la pissarra digital interactiva (PDI) creant una nova eina: la rúbrica. La PDI és ja una realitat emergent a les aules i per aquest motiu cal avaluar si els mestres que l’empren tenen adquirides prou...
Guardado en:
Autores principales: | Santiago Domínguez García, Ramon Palau Martin |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | CA EN ES |
Publicado: |
Universitat Autònoma de Barcelona
2020
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/aaa7002a5f984996897f5723eed2ed73 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Evolución en el diseño y funcionalidad de las rúbricas: desde las rúbricas “cuadradas” a las erúbricas federadas
por: Manuel Cebrián de la Serna, et al.
Publicado: (2014) -
L’avaluació en el procés de formació del docent universitari. La proposta del projecte DIPRO 2.0
por: Verónica Marín Díaz, et al.
Publicado: (2012) -
Formació del professorat universitari per al disseny, el desenvolupament i l’avaluació de competències
por: Dolores Rodríguez Martínez, et al.
Publicado: (2011) -
Opinión del alumnado sobre el empleo de rúbricas en la universidad
por: García Sanz,María, et al.
Publicado: (2017) -
PRESENTACIÓN: Evaluación formativa con e-rúbrica: aproximación al estado del arte
por: Manuel Cebrián de la Serna, et al.
Publicado: (2014)