P. Calvo y J. Gracia-Calandín (eds.) (2019). Moral Neuroeducation for a Democratic and Pluralistic Society
Enregistré dans:
Auteur principal: | Rubén Alepuz Cintas |
---|---|
Format: | article |
Langue: | ES |
Publié: |
Universidad Pontificia Comillas
2021
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://doaj.org/article/ac1e8b714dbb45c5b7f82b8193714cbd |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
J. Gracia Calandín (2020). El desafío ético de la educación
par: Marina García-Granero
Publié: (2021) -
Eradicating xenophobia and aporophobia: Compassion as a key capacity of moral neuroeducation
par: Javier Gracia Calandín
Publié: (2021) -
Together or separate? Contributions from neuroeducation to the debate on sex segregation in schools
par: Sonia Reverter
Publié: (2021) -
J. Conill y D. García-Marzá (coords.) (2020). Neuroeducación moral y democracia
par: Maria Orts
Publié: (2021) -
Forero Mora, J. A., ed. Racionalidad, Lenguaje y Acción. Aproximaciones analíticas. Bogotá: Corporación Universitaria Minuto de Dios, 2016. 195 pp.
par: JESICA SABINA ÁLVAREZ ARIZA
Publié: (2018)