A kétszintű földrajz érettségi vizsgálata a célnyelvűség szemszögéből – eredmények, kihívások, tapasztalatok
In Hungary, Geography final examinations can be taken in ten foreign languages too. This linguistic diversity is one of the less-known, rarely mentioned values of our public education system, allowing students of bilingual and nationality secondary school programmes to take certain subject exams – l...
Guardado en:
Autor principal: | Kapusi, János |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN HU |
Publicado: |
Publikon
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/acfc6194d2984ed2b652e22c660ce149 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
IMPLEMENTASI UJIAN AKHIR MADRASAH BERSTANDAR DAERAH BERBASIS KOMPUTER (UAMBD-BK) DI MADRASAH
por: Multazem Aji Busono, et al.
Publicado: (2019) -
Effects of Self Assessment of the Examination Questions by Educational Groups on the Quality of Final Exams
por: H Mohammadi,, et al.
Publicado: (2010) -
Deconstructing the Joint Examination: A Novel Approach to Teaching Introductory Musculoskeletal Physical Examination Skills for Medical Students
por: Jaime C. Yu, et al.
Publicado: (2020) -
Tests adaptativos informatizados /
por: Olea, Julio
Publicado: (2013) -
Módulos interactivos en línea de semiología médica: Una herramienta para estandarizar el aprendizaje clínico
por: González,Alejandro, et al.
Publicado: (2016)