Towards defining and advancing ‘Made in Africa Evaluation’
Background: Most evaluation in Africa is rooted in dominant neoliberal Western approaches. Imported Western evaluation frames may lack multicultural validity and can lead to wrong conclusions and poor development outcomes. They may also reinforce subjugation and cultural hegemony through neo-imperia...
Guardado en:
Autores principales: | Oladayo Omosa, Thomas Archibald, Kimberly Niewolny, Max Stephenson, James Anderson |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN FR |
Publicado: |
AOSIS
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/bbe9660bb5464103af68d422d0029506 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
La evaluación de la formación en las organizaciones: situación y perspectiva
por: Pineda Herrero, Pilar
Publicado: (2000) -
TEACHER COASSESSMENT PROCESS IN HIGHER EDUCATION
por: TORRES-CAJAS,MÓNICA, et al.
Publicado: (2021) -
User Evaluation of a Multi-Platform Digital Storytelling Concept for Cultural Heritage
por: Silviu Vert, et al.
Publicado: (2021) -
Preparation and evaluation of pickles made from asparagus waste stems
por: Loyola,Nelson, et al.
Publicado: (2012) -
Salud intercultural: elementos para la construcción de sus bases conceptuales
por: Alarcón M,Ana M, et al.
Publicado: (2003)