Building a learning environment in mental healthcare education through warm-up exercises
Background: Students in mental health care education can learn from experiences in clinical situations by using drama. Warm-up exercises can provide students with activities which generate engagement and enthusiasm for the learning experiences that follow, and create a safe learning environment wher...
Guardado en:
Autores principales: | Ingrid Femdal, Eva Bjørg Antonsen, Bruce Burton, Margret Lepp |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | DA EN |
Publicado: |
Scandinavian University Press (Universitetsforlaget)
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/bdadfce148ee4238b0af8a2d2fe54daf |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Behavioral healthcare
Publicado: (2006) -
Journal of mental health
Publicado: (1992) -
Plan nacional de salud mental. Reflexiones en torno a la implementación del modelo de psiquiatría comunitaria en Chile
por: GATICA-SAAVEDRA,MARIELA, et al.
Publicado: (2020) -
Facilitadores del reintegro laboral en trabajadores con patología mental de origen laboral: una revisión sistemática
por: Ansoleaga,Elisa, et al.
Publicado: (2015) - Global mental health