Book Review: Best Practices for Flipping the College Classroom
Guardado en:
Autores principales: | Liwen Chen, Tung Liang Chen, Chen Fang, Li Zhou |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
Athabasca University Press
2019
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/c20a732b012343aeae5ad7b5884d854c |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Book review - The perfect online course: Best practices for designing and teaching
por: Marta Ruiz-Corbella
Publicado: (2011) -
Best Practices in Online Polling
por: Jim Klaas
Publicado: (2003) -
The Impact of the Flipped Classroom Model on Students' Academic Achievement
por: Emine Cabı
Publicado: (2018) -
Best Practices in Online Conference Moderation
por: Adrienne De Schutter, et al.
Publicado: (2004) -
Book Review: High-Impact Practices in Online Education
por: Emily Kaye Faulconer
Publicado: (2020)