Representacions gramaticals i activitat metalingüística dels alumnes de secundària: la categoria verb
This article describes a research project on the grammatical representation made by students in their final year of compulsory secondary schooling of the "verb" category: a notion of great epistemological difficulty. The ultimate aim is to identify the strategies they used to conceptualis...
Guardado en:
Autor principal: | Carme Durán Rivas |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | CA EN ES FR |
Publicado: |
Universitat Autònoma de Barcelona
2010
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/c57ca08e43ae4905b4b094dccd2c79c4 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Asymmetric Morphological Priming Among Inflected and Derived Verbs and Nouns in Greek
por: Sofia Loui, et al.
Publicado: (2021) -
La enseñanza del verbo y la actividad metalingüística de los alumnos. Dos investigaciones en aulas de Secundaria
por: Carme Durán Rivas, et al.
Publicado: (2020) -
Thinking differently about grammar and metalinguistic understanding in writing
por: Debra Myhill, et al.
Publicado: (2020) -
GRAMMATICAL RELATIONS AND SERIAL VERBS IN TURKISH
por: Bilge ÖZTÜRK
Publicado: (2020) -
La construcció del coneixement sobre el verb en alumnes de 3r i 6è d’educació primària
por: Mariona Casas i Deseures
Publicado: (2012)