Profiling undergraduate students from a Romanian medical university
Radu-Stefan Romosan, Liana Dehelean, Virgil-Radu Enatescu, Ana Cristina Bredicean, Ion Papava, Catalina Giurgi-Oncu, Ana-Maria Romosan Department of Neurosciences, “Victor Babes” University of Medicine and Pharmacy, Timisoara, Romania Purpose: Medical students’ person...
Guardado en:
Autores principales: | Romosan RS, Dehelean L, Enatescu VR, Bredicean AC, Papava I, Giurgi-Oncu C, Romosan AM |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
Dove Medical Press
2018
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/c8377ee843ce4e0c90d89e5c63b7b914 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Multidisciplinary Approach in the Teaching of Dental Sculpture and Anatomy
por: Buchaim,Rogério Leone, et al.
Publicado: (2014) -
The Importance of Implantology in the Undergraduate Program and the Experience of an Institution
por: Ferreira,Jean Paulo Rodolfo, et al.
Publicado: (2015) -
Affective theory of mind in Parkinson’s disease: the effect of cognitive performance
por: Romosan AM, et al.
Publicado: (2019) -
Teaching of Medical Ethics: Students' perception in different periods of the course
por: PIMENTEL,DÉBORAH, et al.
Publicado: (2011) -
¿Cómo han cambiado los estudiantes que ingresan a medicina? Aprendizaje autodirigido y antecedentes académicos de las cohortes 2010 a 2014 de una universidad tradicional
por: Pérez-Villalobos,Cristhian E., et al.
Publicado: (2017)