Development of Active-Learning Units in Nuclear Engineering
Active learning engages students in activities that could enhance their ability to analyze, synthesize, and evaluate the material being learned. Evidence-based studies have shown that active learning increases student performance in Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) courses. T...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Egarievwe Stephen U. |
---|---|
Format: | article |
Langue: | EN |
Publié: |
EDP Sciences
2021
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://doaj.org/article/ca1d34011d8843e19bf13398a56bef03 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
Penerapan Model Pembelajaran Problem Based Learning untuk Menganalisis Keterampilan Pemecahan Masalah Siswa SMP pada Materi Cahaya
par: Arini Rosa Sinensis, et autres
Publié: (2021) -
Aprendizaje autodirigido en estudiantes de primer año de medicina de la Universidad de Concepción y su relación con el perfil sociodemográfico y académico
par: Fasce H,Eduardo, et autres
Publié: (2013) -
Resolución de problemas /
Publié: (2007) -
Reflexiones sobre un tema polémico : la resolución de problemas /
Publié: (2009) -
Estrategia formativa de evaluación de competencias : su contextualización a la solución de problemas profesionales /
par: Abambari Arévalo, Mario Jacinto
Publié: (2015)