Bilingualism’s Didactic Potential in Teaching a Foreign Language
Introduction: the authors are concerned with the issue of teaching a foreign (Finnish) language in a bi- and polylingual educational environment. As of today, a large number of students at Russian educational institutions of higher education is national-Russian bilinguals. They have a special vision...
Guardado en:
Autores principales: | Mikhail V. Mosin, Lyubov P. Vodyasova, Natalya M. Mosina, Natalya V. Chinaeva |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | RU |
Publicado: |
National Research Mordova State University
2017
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/cc23bb6b70394bc8a01d36740ff6189b |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Manual para el docente bilingüe /
por: García Jiménez, Francisco
Publicado: (2013) -
Educación multicultural, educación intercultural bilingüe, educación indígena o educación intercultural?
por: Williamson, Guillermo
Publicado: (2004) -
Analizando la política de educación intercultural bilingüe en Chile desde la educación multicultural
por: Montecinos, Carmen
Publicado: (2004) -
Cástulo : del conjunto arqueológico al aula : materiales AICLE para el aula de primaria y secundaria= Cástulo : from the archaeological site to the classroom : CLIL materials for the Primary and Secundary classrooms /
Publicado: (2016) -
Los efectos de la educación bilingüe en habilidades y prácticas musicales en niños de escolaridad primaria
por: Figueroa Figueroa, Fuensanta
Publicado: (2001)