Model Elektronik Word of Mouth: Citra Destinasi, Kepuasan dan Loyalitas Wisatawan
<p align="justify">This study aims to analyze the effect of e-WOM on destination image, tourist satisfaction, and tourist loyalty. Analyze the influence of destination image on tourist satisfaction and loyalty, and analyze the effect of satisfaction on tourist loyalty. This research...
Guardado en:
Autores principales: | Muhammad Ras Muis, Dedek Kurniawan Gultom, Jufrizen Jufrizen, Muhammad Elfi Azhar |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | ID |
Publicado: |
Universitas Muhammadiyah Sumatera Utara
2020
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/cc7bf5e0471a47f5ac7070665e1e6588 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Fasilitas, Aksesibilitas Dan Daya Tarik Wisata Terhadap Kepuasan Wisatawan
por: Sri Handayani, et al.
Publicado: (2019) -
The loyalty of rural tourism destination
por: Syahmardi Yacob, et al.
Publicado: (2021) -
Peran Mediasi Brand Satisfaction Pada Pengaruh Self Congruity Terhadap Brand Loyalty
por: Dedek Kurniawan Gultom, et al.
Publicado: (2020) -
Exploring the Relationship of Image Formation on Tourist Satisfaction and Loyalty: Evidence From China
por: Abdelhamid Jebbouri, et al.
Publicado: (2021) -
EFEK MEDIASI KEPUASAN KERJA PADA PENGARUH KOMPENSASI TERHADAP KINERJA KARYAWAN
por: Jufrizen Jufrizen
Publicado: (2018)