Developper chez les professeurs une competence strategique de re-lecture de programmes :l'ErE et la science dans le cas de la Belgique francophone
By the "following" of different teachers, animators and formatters and also by interviews of different actors of the scholar system, some legal components influencing the Education Environmental (EE) practice of science teachers have been pointed out (in a profound way but no exhaust...
Guardado en:
Autor principal: | Emmanuel Legrand |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | FR |
Publicado: |
Éditions en environnement VertigO
2003
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/cec4d0ec1b134ab3be7d2811e42f9cc6 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Sobre el diagnóstico prenatal como causa de responsabilidad /
por: Pérez-Tenessa, Antonio
Publicado: (2001) -
Belgium Wrestles with its Identity(ies)
por: Vincent Dujardin
Publicado: (2021) -
Geologica Belgica
Publicado: (1998) -
Le développement professionnel au postsecondaire à l’ère du numérique
por: Normand Roy, et al.
Publicado: (2020) -
Los sindicatos de funcionarios en Bélgica /
por: Parada Vázquez, José Ramón
Publicado: (1963)