Els plans de tutoria de carrera: una estratègia per a l’orientació a l’estudiant en el marc de l’EEES
La implantació de l’Espai Europeu d’Ensenyament Superior (EEES) ha suposat el reconeixement de la tutoria universitària com un important criteri de qualitat, la qual cosa exigeix el disseny i la posada en pràctica de mesures d’orientació a l’alumnat. La tutoria s’entén com una activitat integrada a...
Guardado en:
Autor principal: | Pedro R. Álvarez Pérez |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | CA EN ES |
Publicado: |
Universitat Autònoma de Barcelona
2012
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/d0bc12fd4021415da8ca36e33615ec6a |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
La tutoría en la universidad selección, formación y práctica de los tutores : ajustes para la ucm desde el espacio europeo de educación superior /
por: Aguilera García, José Luis
Publicado: (2010) -
Manual de tutorías /
por: Mañú Noain, José Manuel
Publicado: (2012) -
Efectividad de la formación en tutoría clínica en nutrición
por: Tiscornia,Caterina, et al.
Publicado: (2019) -
Tutoría día a día : consejos y experiencias sobre la labor del tutor /
por: Vázquez Valencia, José Antonio
Publicado: (2010) -
Tutoría y orientación educativa : nuevas competencias /
por: Monge Crespo, María Concepción
Publicado: (2010)