Exploring students’ reactions when working teaching materials designed on their own interests
El presente artículo describe los hallazgos de un estudio de casos, descriptivo y cualitativo el cual pretendía explorar las reacciones de un grupo de estudiantes, después de usar materiales didácticos diseñados de acuerdo a sus intereses. La población consistió en un grupo de catorce estudiantes qu...
Saved in:
Main Author: | PATRICIA KIM JIMÉNEZ NIÑO |
---|---|
Format: | article |
Language: | EN ES FR |
Published: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | https://doaj.org/article/d3b704beee2b4fffa7a38c37a41f0de1 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Impacto de los materiales del programa de inglés en una universidad pública de Colombia
by: MARÍA FERNANDA JAIME-OSORIO, et al.
Published: (2018) -
Gender Positioning in the Development Positioning of EFL activities
by: DAVID CAMARGO PONGUTÁ
Published: (2013) -
Roles Assigned to Heritage Learners in Beginner Spanish Mixed Classes
by: YULY ASENCIÓN-DELANEY
Published: (2020) -
First step towards the creation of our instructional materials
by: ÁNGELA YANETH PÉREZ DAZA, et al.
Published: (2009) -
English Language Teaching in Rural Areas: A New Challenge for English Language Teachers in Colombia
by: BERTHA RAMOS HOLGUÍN, et al.
Published: (2016)