Estudio comparativo de la comprensión lectora de alumnos y alumnas del Grado Secundario en la Región del Kurdistán, Irak Comparative Study of Reading Comprehension of Boy and Girl Students at Secondary Level in Kurdistan Region, Iraq
Enseñar inglés a estudiantes del Grado Secundario se considera importante en la Región Autónoma de Kurdistán, Irak. Por este motivo, la presente investigación fue diseñada para evaluar la comprensión lectora de estudiantes del Grado Secundario de esta Región. En un primer momento, se realizó una co...
Enregistré dans:
Auteurs principaux: | Juana Maria Arcelus-Ulibarrena, Hazhar Ramadhan Ahmed, Othman Saleh Mohammad |
---|---|
Format: | article |
Langue: | EN ES |
Publié: |
Ed&TIC
2021
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://doaj.org/article/d3c45275f3084b369b45c69aa1ec68fc |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
Understanding the Use of Timber in Semi-Arid Regions: Kurdistan Region of Iraq, a Case Study
par: Mohanad Yaseen Abdulwahid, et autres
Publié: (2021) -
“Free Kurdistan”: Difficult Road to Self-Determination (1970s — XXI Century)
par: E. G. Vartanyan
Publié: (2021) -
Guerra y revolución en el Kurdistán sirio : las voces de Rojava /
par: Schmidinger, Thomas
Publié: (2019) -
The Obstacles and Opportunities of the Mineral Resources in the Kurdistan Region, Iraq
par: Hamed M. Jassim
Publié: (2021) -
Prioritize of poplar wood processing industries in the Kurdistan province with the aim of poplar wood value chain upgrading
par: Samira Porbar, et autres
Publié: (2017)