Estudio comparativo de la comprensión lectora de alumnos y alumnas del Grado Secundario en la Región del Kurdistán, Irak Comparative Study of Reading Comprehension of Boy and Girl Students at Secondary Level in Kurdistan Region, Iraq
Enseñar inglés a estudiantes del Grado Secundario se considera importante en la Región Autónoma de Kurdistán, Irak. Por este motivo, la presente investigación fue diseñada para evaluar la comprensión lectora de estudiantes del Grado Secundario de esta Región. En un primer momento, se realizó una co...
Saved in:
Main Authors: | Juana Maria Arcelus-Ulibarrena, Hazhar Ramadhan Ahmed, Othman Saleh Mohammad |
---|---|
Format: | article |
Language: | EN ES |
Published: |
Ed&TIC
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | https://doaj.org/article/d3c45275f3084b369b45c69aa1ec68fc |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Understanding the Use of Timber in Semi-Arid Regions: Kurdistan Region of Iraq, a Case Study
by: Mohanad Yaseen Abdulwahid, et al.
Published: (2021) -
“Free Kurdistan”: Difficult Road to Self-Determination (1970s — XXI Century)
by: E. G. Vartanyan
Published: (2021) -
Guerra y revolución en el Kurdistán sirio : las voces de Rojava /
by: Schmidinger, Thomas
Published: (2019) -
The Obstacles and Opportunities of the Mineral Resources in the Kurdistan Region, Iraq
by: Hamed M. Jassim
Published: (2021) -
Prioritize of poplar wood processing industries in the Kurdistan province with the aim of poplar wood value chain upgrading
by: Samira Porbar, et al.
Published: (2017)