CONTRIBUTION OF CLAY AS A MATERIAL IN PRIMARY ART EDUCATION ON THREE DIMENSIONAL THINKING AND CREATIVITY
The question of how art education will be carried out in line with various purposes and principles, in other words, how it will be taught also shows the problem of method in art education. The solution of this problem of method can be obtained by describing the visual elements of a design, an object...
Guardado en:
Autor principal: | Ramazan TİLKİ |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | DE EN FR TR |
Publicado: |
Fırat University
2019
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/d7a81c8d2c4644cf880ca6265d5cb974 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
La recomposición de la triple vocación de la ciencia social en América Latina
por: Garretón M,Manuel Antonio
Publicado: (2015) -
Elementos del Programa Político de largo plazo: Módulo 3, Forma
Publicado: (1995) -
Presence of Three-Dimensional Sound Field Facilitates Listeners’ Mood, Felt Emotion, and Respiration Rate When Listening to Music
por: Yuuki Ooishi, et al.
Publicado: (2021) -
Redes e intercambio de capitales en condiciones de pobreza: dimensión relacional y dimensión vincular
por: Alicia Gutiérrez
Publicado: (2008) -
The contribution of empowerment in raising the creative abilities of individuals
por: الأخضر خراز, et al.
Publicado: (2021)