Formació i desenvolupament professional del formador de formadors. Un professional que lidera i forma docents en processos d’innovació educativa
L’article resumeix una investigació sobre el perfil competencial que han de tenir els formadors i les formadores de docents en servei per liderar processos de canvi en el desenvolupament professional docent, tot i orientant la formació i la tasca educativa no a la transmissió i la reproducció de con...
Guardado en:
Autor principal: | M. Teresa Colén |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | CA EN ES |
Publicado: |
Universitat Autònoma de Barcelona
2011
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/dc1dfa0173e945b3ae3a895d6596ebec |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Perfil i formació dels professionals que fan la pràctica psicomotriu en l’etapa d’educació infantil. El cas de les comarques de Tarragona
por: Isabel Viscarro Tomàs, et al.
Publicado: (2012) -
FORMACION PERMANENTE DE PROFESORES: ¿QUIEN ES EL FORMADOR DE FORMADORES?
por: Miranda Jaña,Christian, et al.
Publicado: (2009) -
Liderazgo del Formador en el Área de Recursos Humanos: Comparativa Entre Formadores Internos y Externos
por: Silva,Yamila, et al.
Publicado: (2012) -
Intención y práctica con TIC en formadores de profesores: Congruencias, colisiones y autoeficacia
por: Garrido-Miranda,José Miguel
Publicado: (2018) -
El desarrollo docente del formador de profesores: una propuesta orientada hacia el análisis de incidentes críticos auténticos
por: Contreras C,Claudia
Publicado: (2014)