Définir les centralités commerciales au cœur d’une grande métropole : le cas de Paris intra-muros
Since the 1960’s many commercial centres have developed on the outskirts of cities. The significant effects on city centre retailing make it necessary to renew studies in this field. The present article puts forward a methodological approach to define and characterize commercial centres within urban...
Guardado en:
Autores principales: | Antoine Fleury, Hélène Mathian, Thérèse Saint-Julien |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | DE EN FR IT PT |
Publicado: |
Unité Mixte de Recherche 8504 Géographie-cités
2012
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/dc4fcbd7c68549d78b81506dfd79dce3 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Saint-Julien T., Le Goix, R. (dir.), 2007, La métropole parisienne, centralités, inégalités, proximités, Paris, Belin, 333 p.
por: Gabriel Dupuy
Publicado: (2008) -
Downstep in Pari the tone system of a western Nilotic language
por: Torben Andersen
Publicado: (1988) -
Nas trilhas de Paris, David Harvey e a capital da modernidade
por: Tadeu Alencar Arrais
Publicado: (2016) -
París, Latinoamérica y el mundo: una aproximación a la producción tardía de Alberto Blest Gana
por: Rojas,Carla
Publicado: (2020) -
La construction d’une « Hyper Nature » dans les projets de la ville durable : le cas du Grand Paris
por: Adrien Gey
Publicado: (2013)