Development and Evaluation of a Preceptor Education Program Based on the One-Minute Preceptor Model: Participatory Action Research
This participatory action research study was conducted to confirm the implementation process and effect of developing and applying a preceptor education program based on the One-Minute Preceptor Model to foster the competence of preceptor clinical nurses. The study was conducted for eight weeks from...
Guardado en:
Autores principales: | Hye Won Jeong, Deok Ju, Myoung Lee Choi, Suhyun Kim |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
MDPI AG
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/dc7f7cbc3fbe45909e92018c12ec674f |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Perbedaan Persepsi Mahasiswa Terhadap Kompetensi Preceptor Klinik Dan Preceptor Akademik pada Stase Keperawatan Dasar Profesi (KDP) Program Studi Ners Stikes Guna Bangsa Yogyakarta
por: Widuri Widuri
Publicado: (2019) -
Outpatient Teaching and Feedback Skills Workshop for Resident Physicians
por: John Ryan Hayes, et al.
Publicado: (2020) -
Influencia alemana en la reforma de las Escuelas Normales de Preceptores y Preceptoras en el centro sur de Chile, 1883-19201
por: Juan Mansilla Sepúlveda
Publicado: (2018) -
Los atributos de un tutor clínico de excelencia: una revisión sistemática
por: Rodríguez-Cabello,Jonathan, et al.
Publicado: (2020) -
In memory of master Orlando falls Borda: basis and development of participatory action research in Cordoba (Colombia)
por: Victor Negrete
Publicado: (2008)