Stratégies cognitives d’écriture et autonomie. Enquête auprès d’apprenants de FLE au secondaire algérien
The ability to write correctly is one of the objectives of teaching / learning a foreign language. Nevertheless, developing this skill is not easy as learners face cognitive problems. Indeed, the writing process involves, for the students, a complex activity which supposes not only the control of th...
Guardado en:
Autor principal: | Rabéa Benamar |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | FR |
Publicado: |
OpenEdition
2020
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/dcaa1705f76347e48fd7adb942a12ac7 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
La littérature médiévale est-elle bien un atelier d’écriture ?
por: Florent Coste
Publicado: (2021) -
Les plateformes d’écriture et de publication ou la dilatation contrôlée de territoires numériques
por: Stéphanie Parmentier
Publicado: (2021) -
The Impact of ExoS on <italic toggle="yes">Pseudomonas aeruginosa</italic> Internalization by Epithelial Cells Is Independent of <italic toggle="yes">fleQ</italic> and Correlates with Bistability of Type Three Secretion System Gene Expression
por: Abby R. Kroken, et al.
Publicado: (2018) -
Origines des interférences interlinguales lexicales dans les productions écrites des apprenants de FLE
por: Assia Laidoudi
Publicado: (2020) -
OBSERVACIÓN DIDÁCTICA DE LA PRONUNCIACIÓN EN UN CORPUS AUTÉNTICO DEL FRANCÉS HABLADO
por: Díaz D,Olga María, et al.
Publicado: (2017)