Evaluating the McDonald's business model for HIV prevention among truckers to improve program coverage and service utilization in India, 2004–2010
Vasudha Tirumalasetti Rao,1 Bidhubhusan Mahapatra,2 Sachin Juneja,1 Indra R Singh11Transport Corporation of India Foundation, Gurgaon, Haryana, India 2Population Council, New Delhi, IndiaBackground: This study describes the experiences and results of a large-scale human immunodeficiency virus (HIV)...
Guardado en:
Autores principales: | Tirumalasetti Rao V, Mahapatra B, Juneja S, Singh IR |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
Dove Medical Press
2013
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/de4e245d32ee4f50971460c2334011de |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Fluctuating selection models and McDonald-Kreitman type analyses.
por: Toni I Gossmann, et al.
Publicado: (2014) -
Reply to McDonald, “Protections against the Risk of Airborne SARS-CoV-2 Infection”
por: Leslie Dietz, et al.
Publicado: (2020) -
DE McDONALD’S A GOOGLE: LA LEY ANTE LA TERCERA REVOLUCIÓN PRODUCTIVA
por: Andrés Boix Palop
Publicado: (2020) -
Los autores aludidos ofrecieron la siguiente réplica: Cálculo de confiabilidad a través del uso del coeficiente Omega de McDonald
por: Oyanedel,Juan Carlos, et al.
Publicado: (2017) -
Health care coverage among long-distance truckers in India: an evaluation based on the Tanahashi model
por: Sharma V, et al.
Publicado: (2015)