Revisant Pere Garcia de Benavarri. Noves precisions a l’etapa saragossana
L’estudi que avui presentem aporta novetats a l’entorn de l’etapa primerenca del pintor Pere Garcia de Benavarri (doc. 1445-1485), bàsicament, la confirmació definitiva del seu aprenentatge a Saragossa al taller de Blasco de Grañén (doc. 1422-1459), i l’atribució d’una sèrie d’obres fins ara relacio...
Guardado en:
Autor principal: | Alberto Velasco Gonzàlez |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | CA EN ES FR IT PT |
Publicado: |
Universitat Autonoma de Barcelona. Departament d'Art i Musica
2006
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/df91d173bdb141db8f6949c8f3abc6f1 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
La tabla de san Pedro del Museo Real de Bruselas : Nuevas aportaciones al estudio de la pintura del gótico lineal catalano-aragonés
por: Marisa Melero-Moneo
Publicado: (1997) -
Pere García de Benavarri y el retablo mayor del convento de San Francisco de Barbastro
por: Alberto Velasco González
Publicado: (2002) -
Eucaristía y polémica antisemita en el retablo y frontal de Vallbona de les Monges
por: Marisa Melero Moneo
Publicado: (2002) -
Purgatorio y culto a los santos en la plástica catalana bajomedieval
por: Paulino Rodríguez Barral
Publicado: (2004) -
Retablo y frontal del convento de San Juan de Quejana en Álava (1396)
por: Marisa Melero-Moneo
Publicado: (2000)