Physics, Smartphones and 3D-Print Technology: A Digital-Transition Case Study in Science Education
Guardado en:
Autores principales: | Chris Isaac Larnder, Faïza Nebia, Margaret Livingstone, Shiwei Huang |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN FR |
Publicado: |
CRIFPE - Centre de recherche interuniversitaire sur la formation et la profession enseignante
2020
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/e076f156c74f4bd8a2c480d76ac32bff |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Physique, téléphone intelligent et technologie d’impression 3D : étude de cas sur la transition numérique dans l’enseignement des sciences
por: Chris Isaac Larnder, et al.
Publicado: (2020) -
Digital Learning, Smartphone Usage, and Digital Culture in Indonesia Education
por: Ayu I. Sari, et al.
Publicado: (2020) -
Utilizing 3D-Printing Technology in Cross-Disciplinary STEAM Education
por: Sayuri Tanabashi
Publicado: (2021) -
Measurement in physical education and exercise science
Publicado: (1997) -
Using of digital technologies in the educational process of higher school
por: G. Ryazanova
Publicado: (2020)