The Foundational Business in the Cooperatives Societies of Public Participation
<p>In this work it is analyzed in that aspects can there turns altered the essential elements of assent, object and reason of the business foundational of a cooperative company when it he informs as partner a public entity, as well as the influence that can have the public nature of the partne...
Guardado en:
Autor principal: | Encarnación García Ruiz |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN ES |
Publicado: |
AECOOP Escuela de Estudios Cooperativos
2013
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/e66fa7d07a954b27a6b61b8ba43cc147 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
The cooperative societies of participation in public services. The course of the publicity utility in the autonomous region of the Basque Country
por: Vega María Arnáez Arce
Publicado: (2015) -
Formación de funcionarios para la integración latinoamericana
por: Garay Pereira, María
Publicado: (1967) -
Multiplicadores fiscales en Chile
por: Fornero, Jorge, et al.
Publicado: (2019) -
La protección a los seres sintientes y la personalización jurídica de la naturaleza aportes desde el constitucionalismo colombiano
por: Sarmiento E.,Juan Pablo
Publicado: (2020) -
El acceso a la información pública como base para el control social y la protección del patrimonio público
por: Bermúdez Soto,Jorge, et al.
Publicado: (2008)