COVID-19, WHO guidelines, pedagogy, and respite
Guardado en:
Autores principales: | Mohapatra Ranjan K., Mishra Snehasish, Azam Mohammad, Dhama Kuldeep |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
De Gruyter
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/e6ec53869ace4d9d8bc46fdc36599476 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Cessation of Armed Activity of ETA: End of Terrorism in Spain or New Respite?. . . . . . . . . . . . . . . . .
por: A. A. Orlov
Publicado: (2011) -
WHO Digital Health Guidelines: a milestone for global health
por: Alain Labrique, et al.
Publicado: (2020) -
Editorial: Covid-19 Pandemic and Innovations in Institutional Transformation, Technology and Pedagogy
por: Santosh Panda
Publicado: (2020) -
Appraisal of WHO guidelines in maternal health using the AGREE II assessment tool.
por: Stephanie Polus, et al.
Publicado: (2012) -
Treatment of critically ill COVID-19 patients: Practical guidelines
por: Stevanović Predrag
Publicado: (2021)