WebCT: A major shift of emphasis
Guardado en:
Autores principales: | Barbara Morningstar, Jeremy Schubert, Kristine Thibeault |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
Athabasca University Press
2004
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/ec21cd20408d4831a40407d93230c29a |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Shifting the emphasis from teaching to learning: Process-based assessment in nurse education
por: Peter Bergström
Publicado: (2011) -
The Effectiveness of Web-Based Instruction: An Initial Inquiry
por: Tatana Olson, et al.
Publicado: (2002) -
Welches Verständnis haben Prosumer vom Urheberrecht im Web 2.0?
por: Thomas Rakebrand
Publicado: (2015) -
WashingtonOnline Virtual Campus: Infusing Culture in Dispersed Web-Based Higher Education
por: Shalin Hai-Jew
Publicado: (2004) -
Social networking with Web 2.0: A comparative study of on-campus and online students
por: Barabara Frey
Publicado: (2009)