El rol de la supervisió educativa en la gestió de les polítiques públiques
Actualment estem assistint a un procés una mica paradoxal. D’una banda, són evidents elsavenços meritoris en les polítiques educatives de molts països que tenen com a objectiudesregularitzar, descentralitzar i augmentar l’autonomia de les unitats educatives locals. I,de l’altra, inversament, la func...
Guardado en:
Autor principal: | Inés Aguerrondo |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | CA EN ES |
Publicado: |
Universitat Autònoma de Barcelona
2013
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/eca0e2d2598845e499aff61d8a3e2d64 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Transformar la supervisió escolar: només una aspiració o pot ser una meta raonable i possible?
por: Margarita María Zorrilla Fierro
Publicado: (2013) -
Formació dels supervisors i supervisores escolars a Mèxic. Anàlisi de necessitats
por: Serafín Antúnez, et al.
Publicado: (2013) -
Quand l’opinion s’affiche, une affiche fait-elle l’opinion ?
por: Claude Robinot
Publicado: (2011) -
Un commentaire sur les lacunes d’une enquête de santé publique
por: John Hardie
Publicado: (2021) -
El profesor universitario ante el reto de educar: su formación integral desde la Responsabilidad Social Universitaria
por: Garbizo Flores,Noraida, et al.
Publicado: (2020)