Profesionalización del profesorado indígena. Retos en la Universidad Pedagógica Nacional, Unidad 071, de Chiapas
Müley ta ñi malügeal chum amulen ta kimeltuchefe ñi kimeltugen indígena ñi kimeltuwün mew femgechi ta wüñoraki- zuamgeay kiñe nor ka kiñe küme kimeltuwün mülelu fey chi mapu mew. Fey mew, nentugey zugu inaramtun mew Universidad Pedagógica Nacional, Unidad 071, Chiapas, México mapu mew. Tüfa chi inar...
Guardado en:
Autores principales: | , |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | ES |
Publicado: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/ee4b086ea95848998d75ec8a0f7d6afb |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
id |
oai:doaj.org-article:ee4b086ea95848998d75ec8a0f7d6afb |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
oai:doaj.org-article:ee4b086ea95848998d75ec8a0f7d6afb2021-11-11T15:39:33ZProfesionalización del profesorado indígena. Retos en la Universidad Pedagógica Nacional, Unidad 071, de Chiapas0122-72382256-524810.19053/01227238.10116https://doaj.org/article/ee4b086ea95848998d75ec8a0f7d6afb2019-01-01T00:00:00Zhttp://www.redalyc.org/articulo.oa?id=86962138009https://doaj.org/toc/0122-7238https://doaj.org/toc/2256-5248Müley ta ñi malügeal chum amulen ta kimeltuchefe ñi kimeltugen indígena ñi kimeltuwün mew femgechi ta wüñoraki- zuamgeay kiñe nor ka kiñe küme kimeltuwün mülelu fey chi mapu mew. Fey mew, nentugey zugu inaramtun mew Universidad Pedagógica Nacional, Unidad 071, Chiapas, México mapu mew. Tüfa chi inaramtun zugu mew pepi- kalgey ta etnográfico küzaw mew chew ta azkintugey estructura curricular ka elugey ñi zugual ta pu kimeltuchefe ka pu chijkatufe fijke antü mew ka mülelu fijke wejin chew ñi kimeltugeken ta che. Wixampüramün mew zugu xipay ta plan de estudios ñi wegenon ka müte kümelay fey chi pu che ñi zuamnien egün, ka fe mgechi ta wenuntugey kiñe instrumental rakizuam mew fey mew may ta weza amuley kimeltuchen. Fij kake zugun nieulu ta pu pueblos originarios wenun-tugekelay ñi kizu egün ni mogen no rume wüñozuamgetukelay. Wixampüramün mew ta müfüke zugu rakizuamgey chem rüpü inageay kimeltugeal ta pu indígena kimeltuchefe ñi matu wüñoazkünugetual ta plan de estudios, koneltu zugun mew ta enfoque intercultural wülal günezugu ka newenuwal ta kizu ñi chegen egün ta pu comunidades de pueblos originarios.José Bastiani GómezMaría Minerva López GarcíaUniversidad Pedagógica y Tecnológica de Colombiaarticleindígena ñi kimeltuwünkimeltuchen kimeltuchefegealpueblos originariosñuke kewühinterculturalidadEducationLSpecial aspects of educationLC8-6691ESRevista Historia de la Educación Latinoamericana, Vol 21, Iss 33, Pp 163-185 (2019) |
institution |
DOAJ |
collection |
DOAJ |
language |
ES |
topic |
indígena ñi kimeltuwün kimeltuchen kimeltuchefegeal pueblos originarios ñuke kewüh interculturalidad Education L Special aspects of education LC8-6691 |
spellingShingle |
indígena ñi kimeltuwün kimeltuchen kimeltuchefegeal pueblos originarios ñuke kewüh interculturalidad Education L Special aspects of education LC8-6691 José Bastiani Gómez María Minerva López García Profesionalización del profesorado indígena. Retos en la Universidad Pedagógica Nacional, Unidad 071, de Chiapas |
description |
Müley ta ñi malügeal chum amulen ta kimeltuchefe ñi kimeltugen indígena ñi kimeltuwün mew femgechi ta wüñoraki- zuamgeay kiñe nor ka kiñe küme kimeltuwün mülelu fey chi mapu mew. Fey mew, nentugey zugu inaramtun mew Universidad Pedagógica Nacional, Unidad 071, Chiapas, México mapu mew. Tüfa chi inaramtun zugu mew pepi- kalgey ta etnográfico küzaw mew chew ta azkintugey estructura curricular ka elugey ñi zugual ta pu kimeltuchefe ka pu chijkatufe fijke antü mew ka mülelu fijke wejin chew ñi kimeltugeken ta che. Wixampüramün mew zugu xipay ta plan de estudios ñi wegenon ka müte kümelay fey chi pu che ñi zuamnien egün, ka fe mgechi ta wenuntugey kiñe instrumental rakizuam mew fey mew may ta weza amuley kimeltuchen. Fij kake zugun nieulu ta pu pueblos originarios wenun-tugekelay ñi kizu egün ni mogen no rume wüñozuamgetukelay. Wixampüramün mew ta müfüke zugu rakizuamgey chem rüpü inageay kimeltugeal ta pu indígena kimeltuchefe ñi matu wüñoazkünugetual ta plan de estudios, koneltu zugun mew ta enfoque intercultural wülal günezugu ka newenuwal ta kizu ñi chegen egün ta pu comunidades de pueblos originarios. |
format |
article |
author |
José Bastiani Gómez María Minerva López García |
author_facet |
José Bastiani Gómez María Minerva López García |
author_sort |
José Bastiani Gómez |
title |
Profesionalización del profesorado indígena. Retos en la Universidad Pedagógica Nacional, Unidad 071, de Chiapas |
title_short |
Profesionalización del profesorado indígena. Retos en la Universidad Pedagógica Nacional, Unidad 071, de Chiapas |
title_full |
Profesionalización del profesorado indígena. Retos en la Universidad Pedagógica Nacional, Unidad 071, de Chiapas |
title_fullStr |
Profesionalización del profesorado indígena. Retos en la Universidad Pedagógica Nacional, Unidad 071, de Chiapas |
title_full_unstemmed |
Profesionalización del profesorado indígena. Retos en la Universidad Pedagógica Nacional, Unidad 071, de Chiapas |
title_sort |
profesionalización del profesorado indígena. retos en la universidad pedagógica nacional, unidad 071, de chiapas |
publisher |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia |
publishDate |
2019 |
url |
https://doaj.org/article/ee4b086ea95848998d75ec8a0f7d6afb |
work_keys_str_mv |
AT josebastianigomez profesionalizaciondelprofesoradoindigenaretosenlauniversidadpedagogicanacionalunidad071dechiapas AT mariaminervalopezgarcia profesionalizaciondelprofesoradoindigenaretosenlauniversidadpedagogicanacionalunidad071dechiapas |
_version_ |
1718434574997913600 |