Profesionalización del profesorado indígena. Retos en la Universidad Pedagógica Nacional, Unidad 071, de Chiapas

Müley ta ñi malügeal chum amulen ta kimeltuchefe ñi kimeltugen indígena ñi kimeltuwün mew femgechi ta wüñoraki- zuamgeay kiñe nor ka kiñe küme kimeltuwün mülelu fey chi mapu mew. Fey mew, nentugey zugu inaramtun mew Universidad Pedagógica Nacional, Unidad 071, Chiapas, México mapu mew. Tüfa chi inar...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autores principales: José Bastiani Gómez, María Minerva López García
Formato: article
Lenguaje:ES
Publicado: Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia 2019
Materias:
L
Acceso en línea:https://doaj.org/article/ee4b086ea95848998d75ec8a0f7d6afb
Etiquetas: Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
id oai:doaj.org-article:ee4b086ea95848998d75ec8a0f7d6afb
record_format dspace
spelling oai:doaj.org-article:ee4b086ea95848998d75ec8a0f7d6afb2021-11-11T15:39:33ZProfesionalización del profesorado indígena. Retos en la Universidad Pedagógica Nacional, Unidad 071, de Chiapas0122-72382256-524810.19053/01227238.10116https://doaj.org/article/ee4b086ea95848998d75ec8a0f7d6afb2019-01-01T00:00:00Zhttp://www.redalyc.org/articulo.oa?id=86962138009https://doaj.org/toc/0122-7238https://doaj.org/toc/2256-5248Müley ta ñi malügeal chum amulen ta kimeltuchefe ñi kimeltugen indígena ñi kimeltuwün mew femgechi ta wüñoraki- zuamgeay kiñe nor ka kiñe küme kimeltuwün mülelu fey chi mapu mew. Fey mew, nentugey zugu inaramtun mew Universidad Pedagógica Nacional, Unidad 071, Chiapas, México mapu mew. Tüfa chi inaramtun zugu mew pepi- kalgey ta etnográfico küzaw mew chew ta azkintugey estructura curricular ka elugey ñi zugual ta pu kimeltuchefe ka pu chijkatufe fijke antü mew ka mülelu fijke wejin chew ñi kimeltugeken ta che. Wixampüramün mew zugu xipay ta plan de estudios ñi wegenon ka müte kümelay fey chi pu che ñi zuamnien egün, ka fe mgechi ta wenuntugey kiñe instrumental rakizuam mew fey mew may ta weza amuley kimeltuchen. Fij kake zugun nieulu ta pu pueblos originarios wenun-tugekelay ñi kizu egün ni mogen no rume wüñozuamgetukelay. Wixampüramün mew ta müfüke zugu rakizuamgey chem rüpü inageay kimeltugeal ta pu indígena kimeltuchefe ñi matu wüñoazkünugetual ta plan de estudios, koneltu zugun mew ta enfoque intercultural wülal günezugu ka newenuwal ta kizu ñi chegen egün ta pu comunidades de pueblos originarios.José Bastiani GómezMaría Minerva López GarcíaUniversidad Pedagógica y Tecnológica de Colombiaarticleindígena ñi kimeltuwünkimeltuchen kimeltuchefegealpueblos originariosñuke kewühinterculturalidadEducationLSpecial aspects of educationLC8-6691ESRevista Historia de la Educación Latinoamericana, Vol 21, Iss 33, Pp 163-185 (2019)
institution DOAJ
collection DOAJ
language ES
topic indígena ñi kimeltuwün
kimeltuchen kimeltuchefegeal
pueblos originarios
ñuke kewüh
interculturalidad
Education
L
Special aspects of education
LC8-6691
spellingShingle indígena ñi kimeltuwün
kimeltuchen kimeltuchefegeal
pueblos originarios
ñuke kewüh
interculturalidad
Education
L
Special aspects of education
LC8-6691
José Bastiani Gómez
María Minerva López García
Profesionalización del profesorado indígena. Retos en la Universidad Pedagógica Nacional, Unidad 071, de Chiapas
description Müley ta ñi malügeal chum amulen ta kimeltuchefe ñi kimeltugen indígena ñi kimeltuwün mew femgechi ta wüñoraki- zuamgeay kiñe nor ka kiñe küme kimeltuwün mülelu fey chi mapu mew. Fey mew, nentugey zugu inaramtun mew Universidad Pedagógica Nacional, Unidad 071, Chiapas, México mapu mew. Tüfa chi inaramtun zugu mew pepi- kalgey ta etnográfico küzaw mew chew ta azkintugey estructura curricular ka elugey ñi zugual ta pu kimeltuchefe ka pu chijkatufe fijke antü mew ka mülelu fijke wejin chew ñi kimeltugeken ta che. Wixampüramün mew zugu xipay ta plan de estudios ñi wegenon ka müte kümelay fey chi pu che ñi zuamnien egün, ka fe mgechi ta wenuntugey kiñe instrumental rakizuam mew fey mew may ta weza amuley kimeltuchen. Fij kake zugun nieulu ta pu pueblos originarios wenun-tugekelay ñi kizu egün ni mogen no rume wüñozuamgetukelay. Wixampüramün mew ta müfüke zugu rakizuamgey chem rüpü inageay kimeltugeal ta pu indígena kimeltuchefe ñi matu wüñoazkünugetual ta plan de estudios, koneltu zugun mew ta enfoque intercultural wülal günezugu ka newenuwal ta kizu ñi chegen egün ta pu comunidades de pueblos originarios.
format article
author José Bastiani Gómez
María Minerva López García
author_facet José Bastiani Gómez
María Minerva López García
author_sort José Bastiani Gómez
title Profesionalización del profesorado indígena. Retos en la Universidad Pedagógica Nacional, Unidad 071, de Chiapas
title_short Profesionalización del profesorado indígena. Retos en la Universidad Pedagógica Nacional, Unidad 071, de Chiapas
title_full Profesionalización del profesorado indígena. Retos en la Universidad Pedagógica Nacional, Unidad 071, de Chiapas
title_fullStr Profesionalización del profesorado indígena. Retos en la Universidad Pedagógica Nacional, Unidad 071, de Chiapas
title_full_unstemmed Profesionalización del profesorado indígena. Retos en la Universidad Pedagógica Nacional, Unidad 071, de Chiapas
title_sort profesionalización del profesorado indígena. retos en la universidad pedagógica nacional, unidad 071, de chiapas
publisher Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
publishDate 2019
url https://doaj.org/article/ee4b086ea95848998d75ec8a0f7d6afb
work_keys_str_mv AT josebastianigomez profesionalizaciondelprofesoradoindigenaretosenlauniversidadpedagogicanacionalunidad071dechiapas
AT mariaminervalopezgarcia profesionalizaciondelprofesoradoindigenaretosenlauniversidadpedagogicanacionalunidad071dechiapas
_version_ 1718434574997913600