Section Editorial: Supporting institutional change
Guardado en:
Autor principal: | Cathy Malone |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
Association for Learning Development in Higher Education (ALDinHE)
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/f1289f55c5704997a2b0fc73963f89ce |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Section Editorial: Supporting staff through change
por: Cathy Malone
Publicado: (2021) -
Section Editorial: Using technology to enhance online learning
por: Cathy Malone
Publicado: (2021) -
Section Editorial: Adapting core features of learning development: skills and writing support
por: Gita Sedghi
Publicado: (2021) -
Section Editorial: Fostering student engagement
por: Gita Sedghi
Publicado: (2021) -
Section Editorial: Responding to the needs of doctoral researchers
por: Nicola Grayson
Publicado: (2021)