Exploring the Migration to a Digitalised Curriculum at UKZN
The COVID-19 revolution has demanded that higher education institutions (HEIs) in South Africa, as in most other countries globally, migrate to a digitalised curriculum (DC). The DC is a plan for or of digital technology-driven education. The COVID-19 revolution compelled the University of KwaZulu-N...
Guardado en:
Autor principal: | Simon Bheki. Khoza |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
MDPI AG
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/f2a02d3e9d2243b091ee01f89645dbc5 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Articulación e integración en el currículum de formación profesional
por: Ana María Rojas Serey, et al.
Publicado: (2012) -
Re-orientación de los contenidos del currículum. Aportaciones de la filosofía andina a la cultura occidental sobre el currículum
por: Martín Rodríguez Rojo, et al.
Publicado: (2014) -
Universitetslæreres erfaringer med digitalisering i et pedagogisk utviklingsprosjekt
por: Inger Therese Øvrum, et al.
Publicado: (2021) -
A Comparative Study of Primary School Visual Arts Curriculum in Australia, Canada, Iran and Ireland
por: Iman Javaheri pour, et al.
Publicado: (2021) -
Development and Implementation of Curriculum Adaptation During The Covid-19 Pandemic
por: Muh Syauqi Malik, et al.
Publicado: (2021)