Revisiting Sensemaking: The case of the Digital Decision Network Application (DigitalDNA)
During this age of data proliferation, heavy reliance is placed on data visualisation to support users in making sense of vast quantities of information. Informational Dashboards have become the must have accoutrement for Higher Education institutions with various stakeholders jostling for developme...
Guardado en:
Autores principales: | Elizabeth Archer, Glen Barnes |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
Athabasca University Press
2017
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/f362639560a642d9864c5a9632eff221 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Big(ger) data as better data in open distance learning
por: Paul Prinsloo, et al.
Publicado: (2015) -
DECENTRALIZATION IN DIGITAL SOCIETIES.A DESIGN PARADOX
por: E. Pournaras
Publicado: (2020) -
Arquitectura referencial de Big Data para la gestión de las telecomunicaciones
por: Plasencia Moreno,Lieter, et al.
Publicado: (2017) -
Competencia digital de la inspección educativa en el tratamiento del Big Data
por: Moreno-Guerrero,Antonio J., et al.
Publicado: (2020) -
Digital Transformation of the World Economy by AI: Some Moral, Ethical and Sharīʿah Concerns
por: Volker Nienhaus
Publicado: (2021)