Cartographie 2.0 : le grand public, producteur de contenus et de savoirs géographiques avec le web 2.0
Convergence of GIS with ICT (Internet, mobile phone) and geolocation systems (GPS) has now resulted in the emergence of a new form of Web- mapping based on techniques and principles of Web 2.0. Driven by information technologies, mapping traditionally reserved for professionals is now taking place i...
Guardado en:
Autores principales: | Boris Mericskay, Stéphane Roche |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | DE EN FR IT PT |
Publicado: |
Unité Mixte de Recherche 8504 Géographie-cités
2011
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/f44749972d5c4d7e8d71a6e9cd4bd048 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Actitud 2.0 : usos de la web social en las bibliotecas universitarias uruguayas /
por: García-Rivadulla, Sandra
Publicado: (2010) -
Web 2.0, Social Networks and E-commerce as Marketing Tools
por: Mata,Francisco J, et al.
Publicado: (2014) -
Aplicaciones y estrategias "Web 2.0" en la Educación Médica
por: Reynaldo Badillo Abril
Publicado: (2011) -
Cooperativism 2.0: internet presence and e-commerce development in the olive catalan cooperatives
por: Eduard Cristóbal Fransi, et al.
Publicado: (2017) -
TIC y Web 2.0 para la inclusión social y el desarrollo sostenible /
Publicado: (2015)