OS CONHECIMENTOS BÁSICOS DE CONTABILIDADE E ÁREAS AFINS: UM ESTUDO NAS UNIVERSIDADES POTIGUARES À LUZ DO CURRÍCULO MUNDIAL
This study aims to present an overview of the content taught at Rio Grande do Norteuniversities, in light of the Global Curriculum proposed by the UN/UNCTAD/ISAR. In orderto do that, the syllabus of each course at the universities underwent documentary research andcontent analyses;...
Saved in:
Main Authors: | Kamila Kelly Paiva de Miranda Ferreira, Kléber Formiga Miranda, Thaiseany de Freitas Rêgo, Alexsandro Gonçalves da Silva Prado |
---|---|
Format: | article |
Language: | ES PT |
Published: |
Universidade Federal de Santa Catarina
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://doaj.org/article/fa84d542ab9e4fa5b27b0a6c17a654b7 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
"Curriculitis autoinmune": Una no tan nueva enfermedad del currículo
by: Salas,Sofía P, et al.
Published: (2009) -
El currículo de educación infantil : aspectos básicos /
by: Gervilla Castillo, Ángeles
Published: (2014) -
Una propuesta de currículo para la formación de los directores escolares en Cataluña
by: Jaume Sarramona
Published: (1984) -
Movimiento y danza en Educación Secundaria. ¿Un fraude curricular o un currículo fraudulento?
by: María LÓPEZ RÍOS, et al.
Published: (2019) -
La globalización en la educación superior europea. Pródromos para nuestra educación médica: The precursor of changes in Chilean medical education
by: Rosselot J.,Eduardo
Published: (2005)