Les écoles néo-nurcu de Fethullah Gülen en Asie centrale : implantation, fonctionnement et nature du message véhiculé par le biais de la coopération éducative
Since the break up of USSR, Turkic Central Asia - Uzbekistan, Turkmenistan, Kazakhstan et Kyrgyzstan - emerged on the geopolitical scene and fed the identity debate in Turkey. Although the Turkish state grants these republics a new and high geopolitical importance, Turkish presence in the region res...
Guardado en:
Autor principal: | Bayram Balci |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN FR |
Publicado: |
Université de Provence
2003
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/faa98d4633fd4e7f9ae46cdf3ff2e530 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Balcı, Bayram, Missionnaires de l'Islam en Asie centrale. Les écoles turques de Fethullah Gülen, Istanbul-Paris, Institut Français d’Etudes Anatoliennes – Maisonneuve et Larose, 2003.
por: Elizabeth Picard
Publicado: (2006) -
Konsep Pendidikan Islam dalam Perspektif Muhammad Fethulah Gulen
por: Mubaidi Sulaiman
Publicado: (2016) -
Le mystérieux fonctionnement de l’abduction selon Charles S. Peirce
por: Simon Levesque
Publicado: (2015) -
The Effectiveness and Tolerability of Preformed Growth Factors Vehiculated Through Iontophoresis on Patients with Androgenetic Alopecia and Telogen Effluvium: A Clinical Study
por: Aurora Maria Alessandrini, et al.
Publicado: (2021) -
Neo-structuralism versus neo-liberalism in the 1990s
por: Sunkel, Osvaldo, et al.
Publicado: (2014)