Penerapan Model Pembelajaran Contextual Teaching And Learning (CTL) Untuk Meningkatkan Pemahaman Materi Pasar Valuta Asing Pada Mata Kuliah Ekonomi Internasional 2 (Studi Mahasiswa Semester 5 Jurusan Ekonomi Pembangunan Fakultas Ekonomi UMSU)

<p><em>Based on the test results, there is increasing student’s understanding of the material implementation of IS-LM model in each cycle. The average value in the first cycle for the fourth semester / A / IESP reached 76.16 and the second cycle is 91.88. Mastery learning in the first cy...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autores principales: Sri Endang Rahayu, Hastina Febriaty
Formato: article
Lenguaje:ID
Publicado: Universitas Muhammadiyah Sumatera Utara 2018
Materias:
Acceso en línea:https://doaj.org/article/fb6c678856c2418688d5da58d57adf75
Etiquetas: Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!

Ejemplares similares