footnotes and marginalia
Disability or lack of health present areas of unthinkability not only to our surroundings, but to ourselves. In “footnotes and marginalia” I explore my horizon and blind spots through an analysis of James Blish’s More Light, a horror story about infectious reading. Deliberately blurring the lines b...
Guardado en:
Autor principal: | Maren Storlien Syltevik |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | DA EN NB SV |
Publicado: |
The Royal Danish Library
2017
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/fd1afca6221e4ef2aee386de2b2db242 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Living with a partly amputated face, doing facial difference
por: Gili Yaron
Publicado: (2021) -
Sort. En reparerende læsning af den vrede og tykke (kvinde)krop
por: Camilla Bruun Eriksen
Publicado: (2018) -
Embodied practices of prosthesis
por: Maria Bee Christensen-Strynø, et al.
Publicado: (2021) -
Cómo prevenir las dificultades en el aprendizaje de la lectura : guía didáctica para la escuela infantil /
por: Molina García, Santiago
Publicado: (2000) -
Embodied Instruction: An Exploration and Qualitative Comparison of Expression and Performance of Yoga Instruction
por: Tegan Reeves, et al.
Publicado: (2021)