¿Qué escribir en la escuela? Análisis de una propuesta institucional de escritura a través del currículum
This article aims to contribute to the teaching of reading and writing. It provides a description of the Writing Program at School, a project that critically adapts the writing across the curriculum perspective in the initial and advanced courses of a high school in Buenos Aires (Argentina), and tha...
Guardado en:
Autor principal: | Federico Navarro |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | CA EN ES FR |
Publicado: |
Universitat Autònoma de Barcelona
2013
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/fd9ab1af10fd4f3b92953411b8834d8c |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Contradictions regarding teaching and writing (or writing to learn) in the disciplines: What we have learned in the USA
por: David R. Russell
Publicado: (2013) -
Genre, media, and communicating to learn in the disciplines: Vygotsky developmental theory and North American genre theory
por: Russell,David, et al.
Publicado: (2010) -
CURSIVE HANDWRITING USAGE FOR HIGH SCHOOL STUDENTS
por: Erol DURAN, et al.
Publicado: (2019) -
Enseñar a escribir textos científico-académicos mediante la revisión colaborativa: El trabajo final de grado en Psicología
por: Mariona Corcelles Seuba, et al.
Publicado: (2013) -
Lectura y escritura en los primeros años : transiciones en el desarrollo y el aprendizaje /
por: Guzmán, Rosa Julia
Publicado: (2018)