¿Qué escribir en la escuela? Análisis de una propuesta institucional de escritura a través del currículum
This article aims to contribute to the teaching of reading and writing. It provides a description of the Writing Program at School, a project that critically adapts the writing across the curriculum perspective in the initial and advanced courses of a high school in Buenos Aires (Argentina), and tha...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Federico Navarro |
---|---|
Format: | article |
Langue: | CA EN ES FR |
Publié: |
Universitat Autònoma de Barcelona
2013
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://doaj.org/article/fd9ab1af10fd4f3b92953411b8834d8c |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
Contradictions regarding teaching and writing (or writing to learn) in the disciplines: What we have learned in the USA
par: David R. Russell
Publié: (2013) -
Genre, media, and communicating to learn in the disciplines: Vygotsky developmental theory and North American genre theory
par: Russell,David, et autres
Publié: (2010) -
CURSIVE HANDWRITING USAGE FOR HIGH SCHOOL STUDENTS
par: Erol DURAN, et autres
Publié: (2019) -
Enseñar a escribir textos científico-académicos mediante la revisión colaborativa: El trabajo final de grado en Psicología
par: Mariona Corcelles Seuba, et autres
Publié: (2013) -
Lectura y escritura en los primeros años : transiciones en el desarrollo y el aprendizaje /
par: Guzmán, Rosa Julia
Publié: (2018)