Marruecos y los marroquíes en la propaganda oficial del Protectorado (1912-1956)
The Spanish authorities in the Protectorate promoted an idealised image of Morocco by means of the iconography through which the colony was depicted in national and international exhibitions and in tourist promotion (posters, stamps, postcards, etc.). Pride of place was given to idealised portrayals...
Guardado en:
Autor principal: | Eloy Martín Corrales |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | ES FR |
Publicado: |
Casa de Velázquez
2007
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/fed54e83e1a046a5b979168838dfbe9f |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Le Maroc dans l’affiche française (1906-1956)
por: Pascal Blanchard
Publicado: (2007) -
L’objet, le musée et la main interdite
por: Joaquim Pais de Brito
Publicado: (2010) -
Recherches sur la sidérurgie ancienne dans la Sierra Menera (Teruel-Guadalajara). Bilan des travaux des années 2003-2004
por: Christian Rico, et al.
Publicado: (2005) -
Entre théâtre et université : histoire d’un parcours commun
por: Anne Goalard, et al.
Publicado: (2016) -
Ricardo González Villaescusa, Katia Schörle, Frédéric Gayet, François Réchin (dir.), L’exploitation des ressources maritimes de l’Antiquité. Activités productives et organisation des territoires
por: Laurent Brassous
Publicado: (2021)