Strength and Weakness of Oxford English Textbook “Aim High 5” by Susan Iannuzzi and Paul Kelly Based on the 2013 Curriculum
This descriptive qualitative research aimed to know the strength and weakness of Oxford English Textbook “Aim High 5” By Susan Iannuzzi and Paul Kelly Based on the 2013 Curriculum. The data sources are the 2013 Curriculum, syllabus, scientific approach, Aim High 5. The resources are analyzed, exami...
Guardado en:
Autores principales: | Rofiq Noorman Haryadi, Doni Anggoro Ari Santoso, Pahrizan Pahrizan, Dodi Ilham, Denok Sunarsi |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN ID |
Publicado: |
Universitas Cokroaminoto Palopo
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/ff678dcb00f14afdb58bc593847b46eb |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Oxford today
Publicado: (1988) -
Modelo de Shaw y Oxford aplicado a un Proceso de Taladrado que Utiliza Brocas Helicoidales con Geometría Innovada y Ausencia de Bisel
por: Leal-Muñoz,Erardo E, et al.
Publicado: (2017) -
Education Research Quantitative Analysis for Little Respondents
por: Agus Purwanto, et al.
Publicado: (2021) -
Severity assessment of single-dose Oxford-AstraZeneca vaccinated individuals infected with severe acute respiratory syndrome coronavirus 2 in Southeast Bangladesh
por: Eaftekhar Ahmed Rana, et al.
Publicado: (2021) -
Chávez : el hombre que desafió a la historia /
por: Guerrero, Modesto Emilio
Publicado: (2013)